6+ rokov - Šikovní školáci
Táto sada hmatových zmyslových kameňov s vrúbkovanými a hladkými povrchmi ponúka deťom bohatý zmyslový zážitok.
167
Tieto krásne hmatové kamene odrážajú prírodné poklady, ktoré môžu deti objaviť vo svete prírody.
137
Táto úžasná zbierka ôsmich realistických vtákov je ideálna pre najrôznejšie vonkajšie dobrodružstvo! Hmatové, realistické detaily budú deti inšpirovať a nabádať na konverzáciu.
116
Začínajúci lovci fosílií si zamilujú tieto robustné hmatové časti kostry, ktoré do seba zapadajú a vytvárajú tak dvoch ikonických dinosaurov.
110
Hladké a na dotyk príjemné preglejkové disky s farebnou potlačou na jednej strane s krásnymi priehľadnými fotorealistickými ilustráciami nášho Slnka, Merkúra, Venuše, Zeme, Mesiaca, Marsu,...
509
Zimné kráľovstvo Arktídy u vás doma? S touto sadou si ho jednoducho vytvoríte. Deti môžu preskúmavať textúry ľadových krýh, vytvárať vlastné polárne scenérie a rozvíjať predstavivosť.
989
Novinka
Rozšírte zábavu svojho dieťaťa pri stavbe s týmito skvelými obojstrannými stavebnými podložkami. Vhodné na použitie s obľúbenými modulárnymi stavebnými blokmi. Ideálne na vytváranie...
95
Krásne hladké štvorce z masívneho bukového dreva v siedmich farbách dúhy s prírodnou povrchovou úpravou, aby vynikla štruktúra dreva. Vnútorný blok je pevný 3D štvorec. Ideálne na konštruovanie a...
500
Novinka
Drevené misky TickiT® Rainbow sú vyrobené z krásneho hladkého masívneho bukového dreva s prírodnou povrchovou úpravouv siedmich rôznych farbách dúhy. Ideálne na skladanie, vytváranie nápaditých...
527
Trblietavé geometrické tvary v 7 dúhových farbách. Každá farba predstavuje 3 rôzne 2D tvary vrátane pravidelných a nepravidelných verzií. Sú ideálnou pomôckou na spoznávanie názvov tvarov a...
461
Novinka
Táto nádherne ilustrovaná súprava 12 obojstranných ohrozených zvierat je úžasným spôsobom, ako rozvíjať u detí pochopenie nášho krehkého prírodného sveta a inšpirovať ich, aby sa oň starali.
161
Táto nádherne ilustrovaná súprava 12 obojstranných ohrozených zvierat je úžasným spôsobom, ako rozvíjať u detí pochopenie nášho krehkého prírodného sveta a inšpirovať ich, aby sa oň starali.
158